Tematikus magazin műsor a TV2, SuperTv2, Spíler 1 és Spíler 2 csatornákon.
A Konstruktíva műsortól kissé eltérően, a településfejlesztési, kulturális és közösség építési projektek, valamint a turisztikai lehetőségeket, programokat helyezzük fókuszba.
Egy igen erős brand építő anyag a „hogyan készült” típusú videók. Hasonló mint az imázs videó, de attól eltérően itt akár sorozatban is lehet gondolkodni. Elsőre talán mindenkinek egy gyártósor vagy valami bonyolult termék jut az eszébe, aminek érdekes lehet a gyártástechnológiája, de akár egy digitális szolgáltatásokat értékesítő cégnek vagy oktatásokkal foglalkozó cégnek is lehet érdekes és izgalmas anyagot készíteni „belső ember” szemszögből.
Műsor tematika:
A műsor egy adásában 1 partner vagy tematika szerepel. A nézőt részletesen, mégis dinamikusan végigvezetve egy témán, legyen szó turisztikai látványossággal vagy pihenéssel kapcsolatos témáról, vagy akár szolgáltatás-, termék előállításáról.
Vidék- vagy településfejlesztés: A stáb reality forgatás keretében végigköveti a helyszíneket a szakértőkkel együtt. Egy-egy térség fejlődését mutatja be, az ott élők életét, körülményeit, hagyományait. Építészeti és turisztikai szempontokat figyelembe véve, a programokon és a térség lehetőségein, hagyományain és gasztronómiáján keresztül végig vezetve a nézőt, hogy színesítik ezek a fejlesztések az itt lakók vagy ide látogatók életét.
Szolgáltatás vagy gyártás: Végigvezeti a nézőt a cégen belüli folyamatokon, gyártás vagy szolgáltatás rejtelmein belüli tevékenységen. Milyen kihívásokkal áll szemben a cég és arra milyen konstruktív megoldást tud nyújtani. Piaci kihívások lereagálása, gyártó cégek és termékek bemutatása. Kiváló brand építő eszköz a cégek számára.
https://tv2play.hu/konstruktiva_az_epito_musor/konstruktiva_az_epito_musor